وایر تقویتی مقامت صفر در گروه خرید و فروش وسایل نقلیه در البرز در شیپور-عکس1
img
img
img
۴
۱ / ۴

وایر تقویتی مقامت صفر

۲۹۰,۰۰۰
۳ هفته پیش، البرز، کرج، شهرک اوج

نوع لوازم و قطعات

مصرفی و یدکی


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
وایر تقویتی چیست؟

هر وسیله برقی دارای حتی سیم و کابل خودرویی دارای میزانی مقاومت است، در سیستم برق رسانی خودرو  هم این مقاومت وجود دارد. این مقاومت موجب میشود توانی که از یک سمت تحویل کابل یا سیم میشود به طور کامل انتقال نیابد و مقداری از آن صرف مقاومت شود.

در بحث وایر اگر توان انتقال داده شده از کویل به صورت اتلاف شده توسط وایر به شمع برسد، شمع قدرت کافی برای زدن جرقه قوی نخواهد داشت. وایر های تقویتی به طوری طراحی شده اند که دارای کمترین میزان مقاومت (نزدیک به صفر) باشند تا این توان را به صورت کامل تر از کویل به شمع انتقال دهند.
وایر شمع تقویتی بندازیم یا نه؟مزایا و معایب وایر شمع تقویتی

وایرشمع یا کابل شمع، یکی از قطعات مهم در سیستم احتراق خودرو است که وظیفه انتقال ولتاژ بالا از کوئل به شمع ها را بر عهده دارد. این ولتاژ بالا برای ایجاد جرقه قوی در شمع ها و احتراق کامل مخلوط هوا و بنزین در موتور ضروری است. احتراق کامل به معنای تولید حداکثر قدرت و راندمان موتور و همچنین کاهش آلایندگی ها است.

ساختار وایر شمع:
روکش: معمولا از جنس سیلیکون یا EPDM ساخته شده و وظیفه عایق بندی و محافظت از هسته وایر را بر عهده دارد. هسته: از جنس مس، پلاتینیوم، ایریدیوم یا ترکیبی از آنها ساخته می شود و وظیفه انتقال ولتاژ به شمع ها را بر عهده دارد. سر وایر: در دو انتهای وایر قرار دارد و وظیفه اتصال وایر به کوئل و شمع ها را بر عهده دارد.

انواع وایرشمع:
وایرشمع معمولی: از هسته مسی ساخته شده و ارزان تر است، اما طول عمر و عملکرد کمتری دارد.
وایر شمع تقویتی: این نوع وایر شمع از هسته سیلیکونی با روکش فیبر شیشه به عنوان رسانا استفاده می کند. وایر شمع سیلیکونی مقاوم تر از وایر شمع مسی است و عمر طولانی تری دارد.

وایرشمع تقویتی: کاربرد، مزایا و معایب
کاربرد وایر شمع تقویتی: همانطور که گفته شد، وایرشمع تقویتی برای انتقال ولتاژ بالا از کوئل به شمع ها استفاده می شود. این ولتاژ برای ایجاد جرقه قوی در شمع ها و احتراق کامل مخلوط هوا و بنزین ضروری است. احتراق کامل به معنای تولید حداکثر قدرت و راندمان موتور و همچنین کاهش آلایندگی ها است.

هفت مورد از مزایای وایر شمع تقویتی:
1. افزایش قدرت و شتاب موتور: وایرشمع های تقویتی با انتقال ولتاژ قوی تر به شمع ها، جرقه قوی تری ایجاد می کنند که منجر به احتراق کامل تر مخلوط هوا و بنزین و در نهایت افزایش قدرت و شتاب موتور می شود.
2. کاهش مصرف سوخت: احتراق کامل تر به معنای استفاده بیشتر از سوخت و در نتیجه کاهش مصرف آن است. روشن شدن سریع تر خودرو: وایرشمع های تقویتی با ایجاد جرقه قوی تر، به روشن شدن سریع تر خودرو به خصوص در هوای سرد کمک می کنند.
3. کاهش لرزش و صدای موتور: احتراق کامل تر و منظم تر، لرزش و صدای موتور را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.
4. افزایش طول عمر موتور: وایرشمع های تقویتی با بهبود عملکرد موتور، به افزایش طول عمر آن کمک می کنند.
5. کاهش آلایندگی: احتراق کامل تر، آلایندگی های خروجی از اگزوز را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.
6. عملکرد بهتر در شرایط جوی مختلف: وایرشمع های تقویتی در شرایط جوی مختلف، از جمله هوای سرد و بارانی، عملکرد بهتری نسبت به وایرشمع های معمولی دارند.
7. روشن شدن سریع تر خودرو: وایرشمع های تقویتی با ایجاد جرقه قوی تر، به روشن شدن سریع تر خودرو به خصوص در هوای سرد کمک می کنند.

0912XXX4963(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۳۶۸۶۷۷۱
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

img
img
کاربر شیپور

عضو شیپور از آذر ۱۳۹۸