مهره مار اصل سفید برنجی هندوستان در گروه خرید و فروش لوازم شخصی در خوزستان در شیپور-عکس1
۱ / ۱

مهره مار اصل سفید برنجی هندوستان

۱,۲۰۰,۰۰۰
۱ روز پیش، خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی

وضعیت کالا

نو


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
مهره های هندی اصل براحتی می توانند این خواص را برای شخص نمایان کنند و دلیل این امر هم تنها وسعت میدان مغناطیسی مهره ی مار های هندی است. هرچقدر مهره ی مار بزرگ باشد میدان مغناطیسی قوی تری خواهد داشت.

از بهترین نژاد های مهره مار هندی می توان به مهره مار زنگی خاکی و مهره مار دابویا سبز هندی اشاره کرد که هر دوی این نژاد ها میدان مغناطیسی قویتری نسبت به سایر گونه های دیگر دارند.

از بهترین نژاد های آفریقایی که قدرت مغناطیسی بالاتری نسبت به مهره های هندی دارند می توان به نژاد های آفریقایی مهره مار اشاره کرد که قوی ترین گونه این نژاد مهره ی مار مامبای آفریقایی – آناکوندا و پایتون خالدار مصری است. نژاد های آفریقایی مهره مار از قدرت جذب و مغناطیس بالاتری نسبت به سایر گونه های دیگر برخوردار است
مهر مار در اولین برخورد ممکن است یک خرافات باشد، اما علم مدرن متافیزیک که یکی از علوم انسانی جدید و پیشرفته است، واقعیت پنهان بسیاری از موضوعات را نشان می دهد و نشان می دهد و علم سنگ درمانی که از شاخه های بسیار کوچک آن است نیز در مورد این مهره توضیح می دهد که که امروزه بسیاری از مشکلات مربوط به مشکلات حاد را توانسته اند حل کنند.

هر جسم در جهان دارای یک نیروی مغناطیسی به دلیل ماهیت ساختاری آن است و حاصل این انرژی های نامرئی که از اشیاء و اشیاء منتشر شده است ، یک نظم بسیار موثر و قابل رویت در جهان ایجاد می کند که در قرآن مجید نیز ذکر شده است که ستارگان و زمین در آسمان ها با ستون های نامرئی وجود دارد نگاه داشته شده اند.

مارهای نر و ماده به علت شرایط خاص آناتومیک شرایط مختلفی دارند ، تا برای آمیزش جنسی انگیزه ای داشته باشند. خداوند متعال متابولیسم بدن مار را ایجاد کرد تا در طول سال ترشح استخوانی شاخ مانند روی سرش مانند پینه ترشح شود، که بیشترین نیروی مغناطیسی به دیگر اشیاء و اجسام را دارد و تک قطبی است که در مار نر و ماده مخالف هم است که باعث جذب انها می شود و مهره مار نام دارد

0903XXX9400(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده





شناسه آگهی: ۴۳۱۰۴۹۶۶۴
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

img

مهره مار هند

عضو شیپور از شهریور ۱۴۰۳