گلخانه _ شرکت گلخانه سازی _ سازی گلخانه در گروه خرید و فروش صنعتی، اداری و تجاری در البرز در شیپور-عکس1
img
img
img
img
img
img
۷
۱ / ۷

گلخانه _ شرکت گلخانه سازی _ سازی گلخانه

۷۴۰,۰۰۰
ساعاتی پیش، البرز، کرج، عظیمیه

لینک وب‌سایت

https://golafrooz.co

وضعیت کالا

نو


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
به شرکت گلخانه سازی گل افروز خوش آمدید
ما با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت و ساز گلخانه‌های صنعتی و با توجه ویژه به کشاورزان عزیز کشورمان، مفتخریم که با ارائه خدمات و مصالح با کیفیت، در کنار شما باشیم.
لطفا به این نکات مهم توجه فرمایید:
1. شرکت ما، به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تولید و تامین مصالح گلخانه‌ای، خدمات خود را به صورت جامع ، از طراحی تا اجرا ( صفر تا صد ) ارائه می‌دهد.
2. به منظور اطمینان از کیفیت و دوام گلخانه‌ها، تمامی مصالح مورد استفاده ما مطابق با استانداردهای سازمان نظام مهندسی و طرح‌های تایید شده، تولید و ارائه می‌شوند.
3. تاکید می‌کنیم که شرکت ما در زمینه خرید و فروش مصالح و سازه‌های دست دوم فعالیت نخواهد داشت. همچنین، فروش مصالح به صورت تکی یا عددی انجام نمی‌شود. تمرکز ما بر روی تامین مصالح برای پروژه‌های کامل و قراردادی است.که بصورت نقد و یا اقساط با پیش پرداخت 50 درصد آورده و تسویه مابقی با پیشرفت فیزیکی کار انجام می گیرد. لطفا توجه بفرمایید که شرکت ما در حوزه ی ساخت گلخانه هایی با متراژ زیر 1000 مترمربع فعالیت نخواهد داشت.
4. ما به تمامی کشاورزان عزیز توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید مصالح مورد نیاز گلخانه، جهت مشاوره ی فنی به صورت حضوری به شرکت ما مراجعه فرمایند.
شایان ذکر است که در مشاوره حضوری تمامی مدارک مربوط به ساخت گلخانه اعم از مجوزهای لازم جهاد کشاورزی و نقشه سازه گلخانه را به همراه داشته باشید.
ما در شرکت گل افروز با دانش فنی و تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کرده‌ایم، آماده‌ایم تا به شما در ساخت گلخانه‌ای استاندارد، پایدار و با دوام کمک کنیم. اطمینان داشته باشید که با مشاوره و همراهی ما، گلخانه شما نه تنها از نظر ساختاری بلکه از نظر کارایی و بازدهی در طولانی مدت، به بهترین شکل ممکن خواهد بود.
منتظر تماس شما هستیم تا با همکاری و مشاوره‌ای دقیق، گامی محکم در راستای تحقق آرزوهای کشاورزی شما برداریم.
لطفا جهت تایم حضوری از یک روز قبل هماهنگ نمایید. ساعت کاری شرکت 16:00__8:20 آدرس : کرج ، عظیمیه، طالقانی شمالی، پل آزادگان، کوچه حسینی، جنب باشگاه حس خوب، ساختمان رئال، پلاک 9 واحد 4 طبقه 2
0933XXX1812(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۴۲۹۰۲۰۲
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

img
img
فروش مصالح گلخانه

عضو شیپور از آذر ۱۳۹۷