فروش ویلا 670 متر در تنگ لته در گروه خرید و فروش املاک در مازندران در شیپور-عکس1
img
img
img
img
img
img
۷
۱ / ۷

فروش ویلا 670 متر در تنگ لته

قیمت توافقی
۲ هفته پیش، مازندران، ساری، تنگ لته

متراژ

۶۷۰

تعداد اتاق

۲

پارکینگ

دارد

انباری

دارد

بالکن

دارد

سن بنا

۱۲ سال


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
نمای ساختمان: سرامیکی
آشپزخانه: هود، سینک دوقلو، اپن
کابینت: فلزی، فلزی
کفپوش: سرامیک
سیستم گرمایشی و سرمایشی: بخاری

670متر زمین داخل بافت روستای سانخیل، با 90 متر بنای 10 سال ساخت، دارای پروانه ساختمانی وسند مالکیت رسمی (تک برگ)، با امکانات آب، برق، گاز وتلفن،بنای موجود در این زمین یک طبقه بوده و قابلیت ساخت تا 3 طبقه دیگر را دارد، اسکلت آن هم بتنی میباشد. دارای 2 اتاق خواب،دوسرویس بهداشتی و یک تراس 12 متری رو به منظره ای عالی وتماشایی میباشد.
منطقه تنگه لته و پایین کولا رابیشتر بشناسیم؛ منطقه تنگه لته و پایین کولا مناطقی کوهستانی جنگلی با آب و هوای بسیار خنک و چسبیده به شهر ساری در ارتفاع 250 متری از از سطح دریا میباشد. شاهراهای ارتباطی آسفالته با شهرهای کیاسر، سمنان، قائمشهر، بهشهر ,نکا و همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید، موجب رشد و رونق اقتصادی و بازار مسکن در این منطقه که قدمتی سه هزار ساله دارد شده است .آب های مناسب و خاک حاصلخیز موجب کشاورزی و باغداری پر رونق گردیده است.این منطقه چندین روستای مجزا به نام های سانخیل، وارد محله، پرچیکلا وخانعباسی دارد. همکاران ما در املاک حاجی خانی، با بیش از 20 سال تجربه وسابقه خرید و فروش زمین، باغ، ویلا و... در خدمت شما مشتریان گرامی هستند و منتظریم تا قبل از هر تصمیمی جهت خرید ملک از بهشت کوچک ما دیدن فرمایید .
0930XXX5749(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده
شناسه آگهی: ۴۱۷۵۱۷۰۴۲
امنیت معاملات

تا زمانی که از صحت معامله اطمینان کامل ندارید وجهی پرداخت نکنید.شیپور مسئولیتی در قبال وجوه پرداختی و بیعانه به صاحبان ملک ندارد.

img

املاک بریا

عضو شیپور از مهر ۱۴۰۳