فروش آکواریوم نو و کارکرده در گروه خرید و فروش ورزش فرهنگ فراغت در البرز در شیپور-عکس1
img
img
img
img
img
۶
۱ / ۶

فروش آکواریوم نو و کارکرده

قیمت توافقی
۱ روز پیش، البرز، کرج، قلمستان

وضعیت کالا

نو


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
از مهم‌ترین نکاتی که به هنگام خرید این محصول باید در نظر داشته باشید، توجه به قطر شیشه است. قطر و ضخامت شیشه‌های آکواریوم باید به‌گونه‌ای باشد که در برابر فشار آب مقاومت کرده و دچار شکستگی نشود.
از طرفی هم نوع شیشه به کار رفته جهت ساخت آکواریوم، در میزان ماندگاری و کیفیت آن بی‌تاثیر نخواهد بود. معمولا شیشه‌ها براساس نوع متریال و کیفیتی که دارند، در سطوح مختلفی دسته بندی می‌شوند. به طور مثال شیشه سوپر کلیر در مقایسه با شیشه ساده؛ کیفیت و ماندگاری بالاتری داشته و قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

به هنگام خرید آکواریوم آماده، حتما باید از سلامت شیشه‌ها اطمینان حاصل فرمایید. اگر با ترک یا شکستگی، در برخی از قسمت‌های آکواریوم مواجه شدید، تحت هیچ شرایطی‌ آن را نادیده نگیرید، زیرا همین ترک‌ها، هرچند که کوچک باشند، ممکن است در آینده موجب نشت آب و حتی ترکیدن آکواریوم شوند.
همواره سعی کنید که آکواریوم خود را ز یک فروشگاه معتبر و خوش سابقه تهیه کنید، و برای خرید این محصول، قیمت را ملاک تصمیم‌گیری خود قرار ندهید، زیرا ممکن است خرید شما، نسبتاً ارزان تمام شود، اما آکواریوم کیفیت چندان مناسبی نداشته، و پس از مدت کوتاهی دچار خرابی و شکستگی شود؛ یا حتی لوازم جانبی آن، کارایی لازم را نداشته باشند.
در خرید فیلتر آکواریوم، به نوع آبزیان و مدل آکواریوم دقت فرمایید. به طور مثال فیلتر آکواریوم آب شیرین و آب شور، با یکدیگر فرق دارند، حتی در آکواریوم آب شیرین، مدل فیلتر؛ بسته به نوع آبزیان و حجم آب موجود در آکواریوم، متفاوت خواهد بود.
0912XXX9130(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۴۴۳۹۶۰۲
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

img
img
کاربر شیپور

عضو شیپور از مهر ۱۳۹۸