فروش آپارتمان 70 متر یک خواب در دهکده ساحلی در گروه خرید و فروش املاک در گیلان در شیپور-عکس1
۱ / ۱

فروش آپارتمان 70 متر یک خواب در دهکده ساحلی

۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱ هفته پیش، گیلان، بندرانزلی، دهکده ساحلی

متراژ

۷۱

نوع ملک

آپارتمان

تعداد اتاق

۱

پارکینگ

ندارد

انباری

ندارد

آسانسور

ندارد

سن بنا

بیشتر از ۳۰ سال

قیمت هر متر

۹۷,۱۸۳,۰۰۰


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
طبقه ملک: همکف

این واحد آپارتمانی در مجتمع کاسپین شهرک دهکده ساحلی بندرانزلی جای دارد. شهرک دهکده ساحلی با قدمت پنجاه ساله ، بزرگترین و زیباترین شهرک توریستی گردشگری ایران است که در شهر بندرانزلی در استان گیلان قرار دارد. این شهرک علاوه بر 2 کیلومتر ساحل اختصاصی دارای امکانات رفاهی همچون رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه ، بانک ، پارک ، مسجد ، منطقه شنای برادران و خواهران ، زمین های ورزشی و ... است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی مجتمع کاسپین در قسمت شمال شرقی شهرک دهکده ساحلی قرار دارد. این مجتمع قدیمی ترین و اولین مجتمع آپارتمانی شهرک دهکده ساحلی است. علاوه بر نگهبانی شهرک دهکده ساحلی این مجتمع خود دارای نگهبانی 24 ساعته میباشد.
واحد مذکور با زیربنای 71 متر مربع در طبقه همکف این مجتمع آپارتمانی ساخته شده است. این واحد بصورت یک خواب است. سند مالکیت شش دانگ دارد. محوطه بیرونی ساختمان دارای حیاطی محوطه سازی شده و مشجر جهت استفاده عمومی ساکنین مجتمع می باشد.
این آپارتمان فروشی در دهکده ساحلی یک خواب بوده و دارای سالن پذیرایی با پنجره بزرگ و نورگیر شمالی ، آشپزخانه، حمام ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. این واحد آپارتمانی در مجتمع کاسپین شهرک دهکده ساحلی نیاز به بازسازی دارد و با توجه به ارزش بالای این ملک و موقعیت مکانی فوق العاده آن خریداران می توانند با توجه به سلیقه خود به بازسازی و نوسازی آن پرداخته و ارزش ملک را دو چندان کنند.
0939XXX7144(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۲۷۴۷۳۱۹
امنیت معاملات

تا زمانی که از صحت معامله اطمینان کامل ندارید وجهی پرداخت نکنید.شیپور مسئولیتی در قبال وجوه پرداختی و بیعانه به صاحبان ملک ندارد.