دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 شرایط اقساط در گروه خرید و فروش صنعتی، اداری و تجاری در فارس در شیپور-عکس1
۱ / ۱

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2024 شرایط اقساط

قیمت توافقی
۳ روز پیش، فارس، شیراز، احمدآباد
توضیحات:
در سال 2019 که اولین مدل دستگاه لیزر موهای زائد اشنایدر در بازار عرضه شد، خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان بهترین و جدید ترین دستگاه لیزر روز بازار مورد توجه قرار گرفت؛ در ان روز کسی فکر نمی کرد که قرار است قدمت این محصول در بازار به درازا بکشد و هر ساله مدل های جدید تر و بروز تر لیزر اشنایدر در بازار عرضه شود و آپشن های بیشتری به این غول موهای زائد اضافه شود.

از مهم ترین عوامل موفقیت دستگاه لیزر اشنایدر پلاس می توان به تیم تحقیق و توسعه این دستگاه اشاره کرد که به صورت پیوسته جهت به روز نگه داشتن این دستگاه تلاش می کنند.

امروزه دستگاه لیزر اشنایدر پلاس (مدل 2024) در صدر بروز ترین دستگاه های لیزر دنیا قرار داد. این دستگاه قدرت لازم برای حذف موهای زائد از هر نوع جنس مویی را دارا می باشد.

در این دستگاه از یک چیلر تراکمی جهت سیستم کولینگ دستگاه استفاده شده که وابستگی دستگاه به دمای هوای اتاق لیزر را از بین برده است.

امروزه دستگاه های اشنایدر (مدل 2024) با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا برای حذف مو های زائد از چهار طول موج استفاده می کنند که باعث جوابدهی دستگاه در کمترین زمان ممکن برای هر نوع پوستی با ضخامت و رنگ متفاوت می شود.

در کنار همه موارد بالا از نقش گارانتی و خدمات پس از فروش در موفقیت لیزر اشنایدر پلاس نمی توان به سادگی گذشت.
0903XXX4245(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۱۸۲۸۷۳۰
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

تپسل- بنر اکشنی همکده- همه کتگوری
img
کاربر شیپور

عضو شیپور از بهمن ۱۴۰۲