تردمیل تایوانی اصل DK CITY LX5 38 در گروه خرید و فروش ورزش فرهنگ فراغت در تهران در شیپور-عکس1
img
img
۳
۱ / ۳

تردمیل تایوانی اصل DK CITY LX5 38

۱۳,۵۰۰,۰۰۰
۱ هفته پیش، تهران، تهران، قلهک

وضعیت کالا

در حد نو


پرداخت امن تومنضامن امنیت معامله شما
مبلغ پرداختی نزد تومن به امانت باقی می‌ماند و پس از ارسال کالا و تایید کالا، مبلغ به حساب فروشنده واریز می‌شود.

کد تخفیف ۵۰هزار تومانی در اولین خرید

SHPR50
توضیحات:
تردمیل دی کی سیتی LX5 38 ساخت تایوان بوده و 5 سال گارانتی موتور و 2 سال گارانتی تسمه است. ابعاد تسمه فضای راه رفتن یا دویدن تان را در تردمیل نشان می دهد و در این تردمیل خانگی نیز ابعاد تسمه 135*48 سانتی متر می باشد. ضربه گیر SDS تردمیل اجازه نمی دهند در زمان اجرای تمرینات فشاری به زانوها و کمر شما وارد شود.

قابلیت تاشوندگی، جک گازی، چرخ جهت جابه جایی و گیره ایمنی نیز قابلیت های ویژه تردمیل هستند که در استفاده راحت تر دستگاه به شما کمک زیادی می کنند. این تردمیل دارای قدرت موتور 1.5 اسب بخار DC دارد که می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند. محدوده سرعت بر روی این تردمیل دی کی سیتی 1-16 کیلومتر در ساعت است که با توجه به میزان شدت تمرینات خود می توانید آن را تنظیم کنید و البته در ابتدا به میزان آمادگی جسمانی خود توجه نیز داشته باشید.

نمایشگر این تردمیل قادر است در زمان اجرای تمرینات اطلاعات دقیقی از زمان، سرعت، شیب، مسافتی که طی کرده اید، تعداد ضربان قلب، کالری که سوزانده اید را در اختیار شما قرار دهد. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه قابلیت تنظیم دارد و هم چنین دارای 15 برنامه تمرینی، برنامه HRC، برنامه دستی بر روی این تردمیل تعبیه شده می باشد.
0912XXX8191(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۴۲۵۱۴۷۹
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

img
img
کاربر شیپور

عضو شیپور از شهریور ۱۴۰۲