اتوبخار هوشمند فیلیپس مدل Azur Elite Gc5032/20 استوک اروپا در گروه خرید و فروش لوازم خانگی در تهران در شیپور-عکس1
img
img
img
img
img
img
img
۸
۱ / ۸

اتوبخار هوشمند فیلیپس مدل Azur Elite Gc5032/20 استوک اروپا

۶,۵۰۰,۰۰۰
۳ هفته پیش، تهران، تهران، آهنگ

وضعیت کالا

کارکرده


توضیحات:

دوستان عزیز در تهران فروش حضوری نداریم فروش آنلاین از سایت فروشگاهی ژاپن استوک بیرجند به آدرس
( آی آر.www.japanstock)
ارسال رایگان در صورت خرید از سایت
پرداخت درب منزل هم داریم تماس بگیرید هماهنگ کنید
اتوبخار هوشمند فیلیپس مدل Azur Elite Gc5032/20
استوک اروپا
Philips Azur Elite OptimalTemp 3000 W Gc5032/20

برند: philips

توان مصرفی: 3000 W

ساخت کشور: اندونزی

تکنولوژی Optimal Temp: دارد ( تنظیم دمای هوشمند اتو بر حسب نوع پارچه )

احتمال سوختن لباس: صفر درصد


توضیحات

بررسی کلی اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5032/20 Azur

اتو بخارهای فیلیپس در دنیا جزو 3 برند اصلی هستند که انواع اتو بخار دستی و مخزن دار را تولید می کنند. اتوی بخار فیلیپس ساخت کشور هلند است و تحت لیسانس در اندونزی تولید می شود.از مشخصات بارز اتو های ساخت فیلیپس می توان به قدرت بالای واقعی،دوام زیاد،طراحی زیبا و کاربرد آسان اشاره کرد.فیلیپس تنها شرکتی است که اتو بخار دستی با قدرت فوق العاده 3000 وات واقعی به بازار داده است.

خروجی بخارمداوم تا 65 گرم در دقیقه برای از بین بردن سریعتر چروک

بخار قدرتمند و مداوم اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5032/20 Azur می تواند با 50٪ بخار بیشتر، پارچه را برای از بین بردن سریعتر چین و چروک آماده کند.به لطف فناوری هوشمند OptimalTEMP باعث سوختگی پارچه ها هنگام اتوکشی نمی شود و می توان آن را با خیال راحت بر روی انواع پارچه استفاده کرد.اتو که دارای سنسور حرکت با حالت DynamIQ است، حرکات را در هنگام اتو کردن تشخیص می دهد و با توجه به حرکت بخار را آزاد می کند و زمانی که حرکت نمی کند، خروجی بخار قطع می شود. بنابراین اتو کردن بدون زحمت و آسان را امکان پذیر می کند.

با 3000 وات خیلی سریع اتو را آماده بخاردهی کنید

اتو بخار 3000 وات تنها توسط فیلیپس تولید می شود و از اختراعات منحصر به فرد فیلیپس است. با 3000 وات واقعی می توان اتو را ظرف 1 دقیقه آماده کار کرد.اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5032/20 Azur با فناوری دمای مطلوب و مجهز به فناوری هوشمند برای کسانی که می خواهند اتو کردن را در حالات مختلف بخار انجام دهند جذابیت خاصی دارد.دسته ارگونومیک دستگاه با دکمه های تعبیه شده بر آن،کار با اتو را بسیار راحت کرده است.

خاموش شدن اتوماتیک هنگام اتمام اتوکشی

اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5032/20 Azur هنگام روشن بودن به طور خودکار خاموش می شود. هنگامیکه که اتو به حالت افقی روی لباس قرار بگیرد و حرکت نکند ظرف 30 ثانیه خاموش می شود. اگر روی پایه و به حالت عمودی بدون حرکت باشد ظرف 8 دقیقه خاموش می شود.

وزن این محصول 1.2 کیلوگرم بوده و برای راحتی بیشتر در هنگام استفاده دارای کابلی به طول 2.5 متر می باشد. کفی اتو بخار فیلیپس مدل Philips GC5032/20 Azur از جنس استیم‌گلاید در برابر خط‌ و خش مقاوم است و حرکت روانی روی سطح پارچه دارد. این کفی کل سطح آن دارای سوراخهای متراکم با قطرهای مختلف است و یکی از بهترین و باکیفیت ترین جنس کفی محسوب میشود. و نسبت به جنس کفی های استیل و سرامیک برتری دارد.

بخار را تا 250 گرم شوک بدید تا چین و چروک های محکم از بین می برد

این بخار با حجم 250 گرم در دقیقه به پارچه ها عمیق تر نفوذ می کند تا به راحتی چین های سفت و سخت را از بین ببرد.

سیستم ضد چکه برای لباسهای رنگی

برخی لباس ها هستند که در اثر تماس با آب داغ رنگ می دهند. سیستم ضد چکه کمک می کند تا هم اتوکشی تمیز انجام شود و هم از آسیب رسیدن به لباس جلوگیری شود.

 

سیستم دفع سریع برای تمیز کردن آسان اتو

سیستم دفع سریع رسوباتی که در آب وجود دارد برای تمیز کردن آسان اتو و عملکرد طولانی مدت بخار. مخزن جداگانه ای در این اتو وجود دارد که کلیه رسوبات و املاح مضر آب برای اتو درون آن ذخیره شده و با آب تمیز می شود.

مخزن آب بزرگ 330 میلی لیتری

هر چه مخزن گنجایش بیشتری داشته باشد ما می توانیم مدت زمان بیشتری از بخار استفاده کنیم. مخزن 330 میلی لیتری تعداد لباس قابل اتو را نیز افزایش می دهد.دهانه بزرگ مخزن،آبگیری دستگاه را به سهولت امکان پذیر می کند
0915XXX2946(نمایش کامل)
شماره تماس تایید شده



شناسه آگهی: ۴۴۱۳۱۴۹۲۱
امنیت معاملات

شیپور در قبال آگهی‌هایی که امکان «خرید امن» ندارند، مسئولیتی ندارد. پیش از دریافت این کالا هیچ مبلغی را واریز نکنید.

تپسل- بنر اکشنی همکده- همه کتگوری
img
ژاپن استوک بیرجند ای ار. japanstock

عضو شیپور از آذر ۱۳۹۴