img

قیمت شاهین صفر و کارکرده در فلکه چهارم و پنجم فردیس

شاهین اتوماتیک خشک صفر صفر

شاهین اتوماتیک خشک صفر صفر

قیمت توافقی
فردیس، فلکه چهارم و پنجم, ۳ هفته پیش

شاهین یکی از سدان‌های محبوبِ ایرانی در بازار است که شرکت سایپا آن را طراحی و روانه بازار کرده است. این خودرو در سال 1397 روی پلتفرم مگا SP (اولین پلتفرم ملی) ساخته شده و به همین خاطر، لقب اولین خودرو ملی روی اولین پلتفرم ملی را از آن خود کرده است. شاهین، خودرویی به‌روز به‌شمار می‌آید و می‌تواند گزینه‌ی بسیاری از افراد در زمان خرید خودرو خصوصا خانواده‌ها باشد. مزایایی مانند طراحی بدنه، گشتاور بالای موتور و برخی آپشن‌های دیگر مانند سانروف باعث شده که بسیاری به دنبال آگهی‌های خرید و فروش شاهین باشند.

اگر شما نیز به دنبال خرید شاهین هستید، شیپور همان مقصد ایده‌آل شما برای دسترسی به صدها و هزاران آگهی فروش این خودروی ایرانی است. سایت شیپور دارای کامل‌ترین و به‌روزترین لیست آگهی‌های خرید و فروش خودرو و ماشین‌های صفر و کارکرده است و به شما کمک خواهد کرد تا فرآیند خرید خودرو را ساده‌تر و سریع‌تر پیش ببرید.

در شیپور این فرصت برای تمام افراد، چه خریدار و چه فروشنده، فراهم است که بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای با یکدیگر ارتباط گرفته و معامله‌ای عالی رقم بزنند. اگر برای شما قیمت خودرو مهم است، می‌توانید آگهی‌های این صفحه را بر اساس قیمت شاهین صفر و کارکرده فیلتر کنید تا زمان کم‌تری را برای پیدا کردن آگهی مورد نظر خود صرف کنید. دیگر فیلترهای موجود در این صفحه که جستجو را برای شما راحت‌تر خواهند کرد شامل برند، مدل خودرو، نوع شاسی، سال تولید و وضعیت بدنه و موارد دیگر می‌شوند که در نهایت به شما کمک خواهند کرد که لیست آگهی‌ها را بر حسب شرایط، موقعیت و بودجه خود مرتب کنید.

نمایش بیشتر

سوالات متداول

شاهین دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 8 سوپاپ است که می‌تواند حداکثر 108 اسب بخار قدرت و 165 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. علاوه بر این، شاهین دارای گیربکس 5 سرعته دستی نیز است.

پلتفرم SP100 شاهین، تمام امتیازات ایمنی و استاندارهای ECE اروپا را دارد. علاوه بر این، این خودرو دارای آپشن‌های امنیتی از قبیل ترمزهای 4 چرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، حسگر فشار باد تایرها TPMS، هشداردهنده صوتی و تصویری بستن کمربند ایمنی و Iso Fix در صندلی عقب است.

مدل اتوماتیک شاهین دارای گیربکس CVT است. علاوه بر این، شاهین اتومات دارای نوار کرومی دور جلوپنجره، لوگوی CVT و توربو روی گلگیر جلو، رینگ‌های مشکی، دسته دنده بسترن B30 با تزیینات کرومی، رنگ‌بندی مشکی و کرم، قاب کرومی کیلومترشمار، دوربین 360 درجه، کروز کنترل و نمایشگر بزرگتر و جدیدتر نیز است.